Heb je vragen of opmerkingen? De RTDM klantenservice is bereikbaar per mail via klantenservice@rtdm.nl en via onderstaand formulier.
Indien je vragen hebt over je bestelling vermeld dan je ordernummer, zodat wij jou snel kunnen helpen.


Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Over het algemeen zal de aflevering van producten tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling  kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het product binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rtdm.nl.