Klantenservice

Verzendinformatie
Onze pakketten worden verzonden door PostNL. Het tarief voor de verzendkosten bedraagt € 5.95. Wij hanteren een levertijd van maximaal 3 tot 4 dagen. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van de verzending en een track & trace code.

Ruilen
Ben je niet tevreden met het bestelde artikel? Is de maat niet goed of heb je toch liever een andere kleur? Geen probleem. Voor het ruilen van artikelen heb je na ontvangst 30 dagen de tijd om het artikel retour te sturen. Maak gebruik van de retourprocedure zoals hieronder beschreven en plaats een nieuwe bestelling via onze webshop. Wij zullen direct het artikel naar jou toe sturen.

Retourneren
Natuurlijk streven wij naar tevreden klanten. Mocht je toch niet tevreden zijn over je aankoop of is een artikel beschadigd, dan kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Hiermee kan de koopovereenkomst worden ontbonden. Indien een artikel dusdanig onnodig is beschadigd, gedragen of veranderd zal de koopovereenkomst niet worden ontbonden.

De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed door RTDM, deze zijn dus voor rekening van de consument. RTDM is niet aansprakelijk voor beschadigingen en/of zoekraken van artikelen die retour worden gestuurd. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs van je zending en bewaar deze goed. De kosten voor retour hoeven niet betaald te worden bij het PostNL afleverpunt. Deze kosten zullen wij verrekenen met het uiteindelijk terug te betalen bedrag.

De voorwaarden voor het retourneren van artikelen zijn:
  • Artikelen dienen binnen 30 dagen na ontvangst te worden geretourneerd
  • Artikelen zijn niet gebruikt, onnodig beschadigd of gedragen
  • Artikelen moeten worden geretourneerd in originele RTDM verpakking
  • De labels mogen niet zijn verwijderd
Voor het retourneren van artikelen kun je gebruik maken van het retourportaal. Volg hiervoor de instructies die in het portaal worden aangegeven. Het portaal kun je hier vinden:

 Retourportaal RTDM

Je kunt jouw retour volgen zodra deze is ingeleverd bij een PostNL afleverpunt. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij bij goedkeuring van de retour het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugstorten op het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan.

Garantie
Wij streven ernaar om klanten tevreden te stellen door het bieden van kwaliteit en service. Indien er toch een beschadigd artikel bij zit, dan kun je een beroep doen op garantie. Wanneer een artikel niet voorradig is, wordt het aankoopbedrag teruggestort of gaan we samen op zoek naar een vervangend artikel. Een beschadigd artikel of garantieverzoek kun je melden door een e-mail te sturen naar support@rtdm.nl en vermeld hierbij het ordernummer en de reden waarom je je beroept op garantie. Wij zullen een bevestiging sturen en instructies geven over de vervolg handelingen.

Klachten
Wij vinden de kwaliteit van onze artikelen enorm belangrijk en proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen en onze website up-to-date te houden. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via support@rtdm.nl en wij zullen ons uiterste best doen om je klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.